onsdag 22 juli 2009

Njuter av semestern...

Oj, vad vi njuter av vår semester...det är underbart att vara ledig och ta dagen som den kommer. I dag har vi varit i Kalmar och haft det jättemysigt. Det resulterade i att Robban nu sitter på golvet och ska fixa till en förlängning till min del av skrivbordet (jag har en tendens att sprida ut mig över hela vårt kontor när jag scrappar...någon som känner igen sig?) och jag tror att det kommer att bli superbra!

För övrigt så satt jag och gick i genom lite bilder i datorn härom kvällen och hittade bilder på morsdagskortet jag gjorde till mamma i våras, så här kommer det:

Har använt mig av Maja Design papper och en dikt om mamma skriven av Siv Andersson.


Självklart satte jag dit en bukett med blommor också :)

Det var allt för i dag! Ha en skön kväll och ta hand om dig!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: