tisdag 13 januari 2009

Den bästa födelsedagen någonsin!!!

Igår fyllde jag 23 år och det var den bästa födelsedagen någonsin!

Det började med att jag fick en underbar frukost på sängen av min älskade sambo, ett nytt alfabet till min cuttlebug och en bok av Mari Jungstedt. När jag var på jobbet fick jag en jättehärlig bukett med tulpaner av mina kollegor, och när jag kom hem var det dags att öppna två presenter till. Jag fick ytterligare ett alfabet till min cuttlebug och en bok om scrapping. Jag blev bjuden på restaurang med en supergod middag av sambon och när vi kom hem igen var det dags för de sista två presenterna, och håll i er nu....det var en "Bind it all" med tillbehör och en "Dreamkutz" maskin!!!!

Han är helt underbar!!! Tack än en gång!!!!!

Ha en underbar dag och tack för titten!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Casa Ottman sa...

Glömde säga GRattis innan *skäms*
Var lite trött idag tror jag *skratt*
Hur som helst så ETT STORT GRATTIS till dig på din födelsedag.
Hälsningar
Helena

ps jag har länkat nu ds