måndag 19 januari 2009

LO- Härliga sommar

Då var det måndag igen och tillbaka på jobbet. Helgerna går alldeles för fort, men å andra sidan går ju veckorna också rätt fort :).

Denna helgen har bara gått åt att pyssla, pyssla och pyssla lite till. Jag hann med att göra ett pennställ till mina promarkerpennor och en färgkarta till dem. Jag har även stämplat upp ett helt lager med motiv, så nu är det bara att börja färglägga :). Eftersom det blir en hel del små pappersbitar när jag pysslar, så jag altrade en teask som jag ska använda som en bordspapperskorg. Bilder på detta kommer i kväll :). Fick lite städmani i går kväll också, och började sortera upp mina spillbitar. Har även funderat mycket på en bra stämpelförvaring, så vi får se vad det blir.

Här kommer iallafall en ny lo som jag gjorde för några helger sedan. Bilderna är på sambons pappa och är tagna på Öland. Det underbara pappret kommer från "Maja Design" och bokstäverna har jag stansat ut med min Cuttlebug och alfabetet "Hippie Chick". Fotona är fastsatta med fotohörn.



Jag chalkade bokstävenrna i grönt och markerade kanterna med en svart penna för att få bättre kontrast.

Ha en härlig måndag och ta hand om dig!


***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: