tisdag 27 januari 2009

Födelsedagskort till svärmor

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan! Min har varit bra, har invigt min pysselhörna och det känns super, kommer att bli mycket skapande där framöver :).
Här kommer ett födelsedagskort som jag knåpade i hop i går kväll. Det är till min svärmor som fyllde år i förra veckan. Ni får ursäkta den sneda fotograferingen, jag får väl skylla på att det var ganska sent på kvällen :), men jag hoppas att ni ser bra i alla fall.

Stämpeln kommer från Magnolila och är färglagd med promarkers. Blomman har fått ett lager med 3D-lack för lite med effekt.



Texten grattis är en stämpel som jag har embossat.

På baksidan har jag satt lite punchinella och satt fast några blommor som jag köpt på Landstoken. I mitten av blommorna duttade jag lite glitterlim.



Tack för titten och sköt om dig!



***Kram EmmJa***

PS. Lämna gärna ett avtryck innan du går vidare :)

Inga kommentarer: