torsdag 29 januari 2009

Skissblock

Då var det snart helg igen :). Var tog denna veckan vägen? Även denna helg kommer det bli mycket pyssel. Ska göra det sista i min pysselhörna, kommer bilder på den sen :). Har även bestämt att jag ska ha en hel helg med pyssel tillsammans med min mamma och moster snart...ska bli jättekul, jag längtar såå :).

Här kommer det senaste jag har knåpat med: ett skissblock. Jag vill gärna rita upp en skiss på mina lo:s och kort innan jag börjar, så jag tänkte samla dem i ett litet block som jag kan ha med mig överallt och ta upp när jag kommer på en bra idé :). Här är resultatet:

Jag har bundit i hop den med min "Bind it all". Pappret är ett lila "bling" papper och stämpeln är från Panduro och målad med promarkers. blomman har fått ett lager med 3D-lack för att få det där lilla extra. Bokstäverna är stansade med Cuttlebug och ett alfabet som heter "Hollywood 61" ock kommer från Sizzix.


Fjärilen är också stansad och embossad med min Cuttlebug. Jag har även lagt ett lager med glitterlim på de embossade delarna på fjärilen. Visst blev det bra :)

Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag kolla lite på TV, sen är det läggdags.

Sköt om dig!

***Kram EmmJa***

3 kommentarer:

Unknown sa...

underbar liten skissbok!!

Casa Ottman sa...

Hej
Vad fint! Då ses vi på lördag kl 3 hoppas jag :)
Hälsningar
Helena

Anonym sa...

Hej!
Jag vill också vara med på eran pysselkväll storasyster :P Kram Anna