onsdag 7 januari 2009

Småprat....

I dag har varit första "riktiga" dagen på jobbet efter all ledighet (har varit ledig totalt 17 och en halv dag...helt underbart). Det känns väl okej att vara i gång med vardagen igen, även om det inte hade skadat att vara ledig ett tag till :).

I dag tänkte jag lägga ut en bild på det födelsedagskort jag gjorde till min mamma när hon fyllde 50 år i oktober, men eftersom datorn inte vill som jag vill :( så fixar jag det i morgon i stället!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och bläddra lite i Leila Lindholms bok "A Piece of cake" och försöka hitta något gott till mitt födelsedagsfika på söndag (fyller inte förrän på måndag, men vi firar lite på söndag). Det är en helt underbar bakbok med allt man kan drömma om i kak- och tårtform, så jag hittar nog något smarrigt :).

Ha det bra!

***Kram EmmJa***

Inga kommentarer: