söndag 4 januari 2009

Studenten

Detta är en av de layouterna som jag har funderat över mest. Jag ville gärna få med gult och blått på ett bra sätt och även texten "Sjung om studentens lyckliga dag" och gärna i en dubbellayout. Efter många om och men så blev det så här:





Ballongerna och molnen har jag rita för hand, medan jag har skrivit ut texten från datorn (det var väldigt pilligt att klippa ut och sätta på 3D-kuddar, men det gick :)). Studentmössan tog jag från ett av alla de gosedjur jag fick runt halsen. Fotohörn är något jag gärna använder, ett enkelt och bra sätt att "rama in" fotot och bryta lite från bakgrundspappret.

Tack för att du kikade in!

***Kram EmmJa***

1 kommentar:

Casa Ottman sa...

Vad fin!! Kul att du skaffade en till sist.
Ha det got så ses vi
Hälsningar
Helena